16 de gener. Matinal al Puig Rodó (1.056 m). Moianès

Aquesta ruta surt de Moià per pujar al Puig Rodó, cim culminant del Moianès. Passa per l’àrea de lleure del Molí Nou i el seu pantà, la masia d’El Passarell i la seva font, i ressegueix el fons del torrent Mal del Riu i el de la Crespiera i per pista arriba al Dolmen de Puig Rodó. Segueix fins al cim del Puig per tornar a passar pel dolmen, a partir d’aquí el camí continua per pista passant per la Creu Vermella i l’església de Sant Pere de Ferrerons, i més endavant baixa per corriol cap al Molí Nou per tornar al punt de partida.

Lloc de trobada:
Degut a la situació del COVID,  ens trobarem a les 8h directament al punt d’inici a Moià:
(Al semàfor de Moià, girar a la dreta direcció Vic i a la rotonda girar a l’esquerra direcció a l’Av. de la Pau fins a la cruïlla del c. Doctor Enric Oriol amb el c. de Collsuspina).

Cal que confirmeu assistència.

Adjuntem el mapa i el perfil de la ruta.

Distància:
17,2 km

Desnivell: +645 / -645 m

Dificultat: Fàcil. Apte per persones acostumades a caminar i amb suficient forma física per realitzar la distància i desnivell esmentat.

Temps de marxa: 5,5 h amb parades.

Cal portar: esmorzar, aigua i beguda suficient, roba adient a les temperatures previstes, gorra i crema solar. Paravent i calçat adequat. Mascareta i gel hidroalcohólic.

Per a la seguretat de tots preguem la vostra col·laboració per a respectar les mesures anti COVID-19.

En funció de la previsió meteorològica o de l’evolució de les restriccions pel COVID el CECMO es reserva el dret de variar l’itinerari o suspendre la sortida.

Llicència: Tipus A

Es obligatori tenir l’assegurança federativa, si no la teniu el CECMO us en tramitarà una de temporal per 5 €.

Atenció!: Recordeu que les les assegurances federatives han caducat el 31 de desembre de 2021, si encara no heu tramitat la del 2022 necessitareu l’assegurança temporal.

Per poder disposar de l’assegurança temporal cal que us inscriviu a l’activitat com a màxim el divendres 14 de gener, si veniu el mateix dia de la sortida sense haver-vos inscrit, no podem tramitar l’assegurança i per tant no podreu participar-hi.

Contacte: Francesc Puig

Per a informació més detallada podeu venir al CECMO els dijous al vespre.

CECMO

Tel. 667 570 572
els dijous de 2/4 de 9 a 10 del vespre,
fora d’aquest horari podeu deixar un missatge
o enviar un SMS i ens posarem en contacte amb vosaltres.